V roce 1996 se stává Berlingo jedním z prvních rodinných vozů určených především pro volný čas. CITROËN nyní rozšiřuje svoji nabídku o elektrickou verzi tohoto modelu. CITROËN ë-Berlingo je velmi praktický vůz s maximálně variabilním interiérem a velkým přepravním prostorem.
Nový CITROËN ë-Berlingo ocení zejména lidé vyznávající aktivní život, kterým není lhostejná otázka životního prostředí. Bez ohledu na věk najdou v Berlingu ideálního a všestranného partnera, který je naprosto bezpečně doveze za veškerými volnočasovými aktivitami.
V roce 1996 se stává Berlingo jedním z prvních rodinných vozů určených především pro volný čas. CITROËN nyní rozšiřuje svoji nabídku o elektrickou verzi tohoto modelu. CITROËN ë-Berlingo je velmi praktický vůz s maximálně variabilním interiérem a velkým přepravním prostorem.
Nový CITROËN ë-Berlingo ocení zejména lidé vyznávající aktivní život, kterým není lhostejná otázka životního prostředí. Bez ohledu na věk najdou v Berlingu ideálního a všestranného partnera, který je naprosto bezpečně doveze za veškerými volnočasovými aktivitami.
Plynulá a tichá jízda bez vibrací motoru.
Nižší provozní náklady než klasické Berlingo vybavené spalovacími motory.
Jednoduché používání díky praktickým způsobům nabíjení a dojezdu až 280 km (údaj podléhá homologaci dle metody WLTP).
Zodpovědný přístup k mobilitě díky nulovým emisím CO2 zajistí neomezený vjezd do nízkoemisních zón evropských měst.
Specifické služby pro pohodlnější cestování s elektrifikovanými vozy.
CITROËN ë-Berlingo neztrácí žádnou z předností klasických verzí se spalovacím motorem, jako je prostorný interiér, variabilita či praktičnost. Pohodlnější cestování umožní tři nezávislá zadní sedadla a úložný systém Modutop®. Pro bezpečnější výlety s rodinou nebo přáteli je CITROËN ë-Berlingo vybaven 18 asistenčními systémy řízení a čtyřmi technologiemi konektivity.
Znak „ë“ umístěný na přední masce poukazuje na příslušnost vozu CITROËN ë-Berlingo k elektromobilům. Nalezneme ho rovněž na víku zavazadelníku před názvem modelu. Elektrická verze je na první pohled jasně identifikovatelná i podle modrého paketu Anodised, který zdobí mlhové světlomety a prvky Airbump®.
Při vývoji byl velký důraz kladen na snadnou obsluhu vozu CITROËN ë-Berlingo. Na středové konzole se na voliči nastaví jeden ze tří režimů:
CITROËN ë-Berlingo vybavený elektromotorem o výkonu 100 kW (136 k) / 260 Nm dosahuje nejvyšší rychlosti 135 km/h. Jízdní vlastnosti jsou závislé na zvoleném režimu jízdy i okolních podmínkách.
Pomocí voliče jízdních režimů ë-Toggle se na středové konzole ovládají funkce automatické převodovky (R, N a D) pro jízdu vpřed, zpět a neutrál. Součástí jsou rovněž tlačítka:
U nového vozu CITROËN ë-Berlingo jsou k dispozici dvě praktické funkce, které oceníte při každodenním provozu:
CITROËN ë-Berlingo využívá nejlepší elektrotechnologii vyvinutou skupinou Stellantis Group. Dojezd jeho 50 kWh lithium-iontové baterie dosahuje v závislosti na zvoleném jízdním režimu až 280 km*. Na baterii je poskytována záruka osm let do nájezdu 160 000 km s garancí zachování 70 % její kapacity. Osvědčení o kapacitě baterie se vydává v rámci servisní prohlídky po prvním roce používání nebo po ujetí 20 000 km. Následně se kapacita baterie zaznamenává po každé návštěvě servisu v intervalu dvou let nebo 40 000 km. Dojezd vozu se zvyšuje díky rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalování. Silnější rekuperace dosáhneme aktivací funkce BRAKE po stisknutí tlačítka B na středové konzole.
* Podléhá probíhající homologaci podle cyklu WLTP.